Η δύναμη που έχει το Διαδίκτυο είναι προφανής σε όλους μας. Μάλιστα, μετά τις πρόσφατες αλλαγές στον αλγόριθμο εμφάνισης των posts στο Facebook (τα posts που έχουν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση εμφανίζονται σε περισσότερους ανθρώπους) και τις νέες δυνατότητες που προσφέρουν τα Google Ads, η διαφήμιση σ’ αυτούς τους 2 κολοσσούς του Internet έχει αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό.
Οι Εταιρείες επιλέγουν στοχευμένο κοινό στο Facebook και το Google (Τα Google Ads εμφανίζονται σε όλα σχεδόν τα μεγάλα sites) και ανεβάζουν διαφημιστικές καμπάνιες σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες. Τα εργαλεία αυτών των μέσων τους δίνουν αυτή τη δυνατότητα. Μάλιστα, το Facebook είναι αρκετά δυνατό στην επιλογή στοχευμένου κοινού, γιατί προσφέρει τη δυνατότητα να επιλέξεις να “σερβίρει” τη διαφήμιση σου σε όσους έχουν κάνει like σε σελίδες που ταιριάζουν με την καμπάνια σου, αλλά και σε συγκεκριμένες τοποθεσίες (αυτό το κάνει και το Google). Βέβαια, υπάρχει και η διαφήμιση στις ιστοσελίδες, η οποία υφίσταται περισσότερο σε μεγάλους παίκτες. Δεν είναι τυχαίο πάντως ότι οι τελευταίοι έχουν και Google Ads στην αρχική και τις επιμέρους σελίδες τους.
Ποιο είναι λοιπόν το μέλλον της διαφήμισης στο Internet και πιο συγκεκριμένα στο κινητό;
Στην Αγγλία, στο 2015, η διαφήμιση στο κινητό (σε applications – facebook, twitter κλπ – και σε mobile σελίδες) θα ξεπεράσει αυτήν που γίνεται στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης (εφημερίδες και περιοδικά). Η Διαδικτυακή διαφήμιση κερδίζει αυτά τα μέσα και την τηλεόραση εδώ και χρόνια. Σύμφωνα με το eMarketer, η διαφήμιση στο κινητό θα έχει φέτος 45% αύξηση και τα κέρδη θα φτάσουν τα 3,261 δις λίρες, ενώ τα διαφημιστικά έσοδα των παραδοσιακών μέσων είναι στα 2,672 δις λίρες.
Το 2016, η mobile διαφήμιση θα ξεπεράσει και την τηλεόραση! Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, την επόμενη χρονιά η αύξηση αυτής της διαφήμισης θα φτάσει το 35% και τα έσοδα στα 4,402 δις λίρες, λίγο περισσότερα από τα αντίστοιχα έσοδα της τηλεόρασης (4,267 δις λίρες).
Όπως καταλαβαίνετε, δεν είναι μακριά η μέρα που θα γίνει το ίδιο πράγμα και στη χώρα μας. Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξει ο τρόπος διαχείρισης και εμφάνισης των διαφημιστικών καμπανιών στην τηλεόραση, τις εφημερίδες και τα περιοδικά;
Πηγή: mixgrill.gr