Εν έτει 2012, ο Μάικλ Ντάμπιν πρωταγωνίστησε σε ένα απλό βίντεο με χιούμορ, που σύντομα έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξασφαλίζοντας πάνω από 23 εκατ. views. Κάπως έτσι, ξεκίνησε η startup του, το «Dollar Shave Club», που πουλώντας μηνιαίες συνδρομές για ξυραφάκια μιας χρήσης, κέρδισε μέσα σε λίγα χρόνια το 3% της αμερικανικής αγοράς στον κλάδο και τράβηξε το ενδιαφέρον της πολυεθνικής «Unilever», που την εξαγόρασε πέρυσι έναντι 1 δισ. δολαρίων. Υπό την ηγεσία του Ντάμπιν, ο οποίος ουσιαστικά την ξεκίνησε από το μηδέν, η εταιρεία κατόρθωσε να έχει πάνω από 3,2 εκατομμύρια ενεργά μέλη και έσοδα 200 εκατ. δολαρίων το 2016.
Το παράδειγμα του Ντάμπιν αποτελεί έναν πολύ καλό δείκτη για τους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρηματίες, εκκολαπτόμενοι ή και ώριμοι, μπορούν να αξιοποιήσουν τα social media, προκειμένου να «χτίσουν» μια εικόνα που θα τους κάνει γνωστούς στο ευρύ καταναλωτικό κοινό. Τα τελευταία χρόνια τα κοινωνικά δίκτυα έχουν εξελιχθεί σε πανίσχυρο εργαλείο προβολής, ισχυρότερο από τα παραδοσιακά μέσα. Ωστόσο, όπως συμβαίνει με όλα τα εργαλεία, για να λειτουργήσουν προς όφελός σου, πρέπει να ξέρεις να τα…χειρίζεσαι, κάτι που στην Ελλάδα συμβαίνει σε μικρό ποσοστό σήμερα, καθώς -σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις- λίγοι επιχειρηματίες τα χρησιμοποιούν σωστά.
Ποια είναι τα πιο σημαντικά λάθη που γίνονται στη διαδικασία και πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της συμμετοχής ενός ειδικού μάρκετινγκ σε τέτοια εγχειρήματα; Είναι τελικά η διαφήμιση στο Facebook τόσο φθηνή όσο φαίνεται και τελικά πόσο ανοιχτοί είναι οι χρήστες των social media στη διαφήμιση καθεαυτήν;
Με αφορμή εκδήλωση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Συμβούλων Επιχειρήσεων (ΣΥΣΕΠ), το ΑΠΕ-ΜΠΕ συνομίλησε με τον ειδικό αναλυτή, Στέφανο Σκλαβενίτη, head of digital στη Flipside Digital Media.
Πηγή: amna.gr