Κάθε χρόνο ο τομέας του ψηφιακού μάρκετινγκ υπόκειται σε ένα σύνολο αλλαγών σε ό,τι αφορά τις τακτικές εφαρμογής του. Αλλαγές οι οποίες κατά κύριο λόγο προέρχονται τόσο από τη συνεχή εξέλιξη των social media, όσο και από την “ωρίμανση” των καταναλωτών σε σχέση με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του internet.
Για παράδειγμα, η χρήση του βίντεο ως ένα μέσο προβολής για τα brands, υπήρξε και συνεχίζει να αποτελεί σήμερα ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του μάρκετινγκ. Η εμπειρία όμως από όλα αυτά τα χρόνια εφαρμογής έδειξε ότι οι mobile video advertisers πλέον έχουνε στη διάθεσή τους μόλις 5 δευτερόλεπτα, ώστε να πείσουνε τον θεατή να παρακολουθήσει ολόκληρη τη διάρκεια.
Επιπλέον, οι marketers θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η φήμη του brand τους δεν εξαρτάται πια από το πόσο ελκυστικό είναι το SEO (Search Engine Optimization) για τις μηχανές αναζήτησης, αλλά από το πόσο αυθεντικό είναι το περιεχόμενο που παράγει, το οποίο θα μοιράζεται και από άλλες έγκυρες πηγές.
Αυτές είναι μεταξύ άλλων οι νέες τάσεις που διαμορφώνουν το digital marketing στο 2016, τις οποίες αποτυπώνει η αμερικανική εταιρία συμβούλων μάρκετινγκ Borenstein Group στο infographic που ακολουθεί.